۲ پاسخ

شدید تر شد برو

باید سه سانت دهانه رحمت بازشه تا بستری کنن.الان این چیزی ک میگی هنوز خیلی کار داره.باید هر دو دقیقه یه بار انقباض مرتب داشته باشی

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولوها مامان مامان کوچولوها ۱۲ ماهگی