منم همین بودم دیروز دیگ رفتم ان اس تی گرفتن ازم معاینمم خواستن کنم گفتم نه زنگ زدم دکترم گفت طوری نی بزار بکنن
معاینم کردن ۲ فینگر باز بودم☹️
توم حتما برو اگ کمر دردم داری
منم همینم ولی بدون درد کمر
برو زایشگاه
معاینه اصلا نزار بکنن دستگاه بهت وصل میکنن اگر انقباض هست نشون میده
برو معاینه شی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.