از کی بچه رو تو روروئک میزارن؟

۴ پاسخ

دیگ منسوخ شده و توصیه نمیشه استفاده ازش

از وقتیکه بتونه بشینه

من از دوستات بر داشتی ناقلاااا

معمولا از ۸ ماهگی به بعد

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین🦋🌿 مامان امیرحسین🦋🌿 ۴ ماهگی
مامان 💞 دیلان💞 مامان 💞 دیلان💞 ۱۲ ماهگی
مامان آرتا جانم🦸‍♂️ مامان آرتا جانم🦸‍♂️ ۱۴ ماهگی