۸ پاسخ

سونو آخری رو رفتی؟

من ۳۴هفته ۲ روز رفتم ۲۴۱۴ بود خوبه برای شما

تا ب دنیا بیاد ۳۲۰۰ میشه

ماشاالله عالیه

عالیه
خداحفظش کنه

آره خیلی خوبه

عالیه تازایمان ۳۵۰۰میشه

عالی

سوال های مرتبط

مامان ریحانه مامان ریحانه روزهای ابتدایی تولد