کسی قرص ارام بخش خورده توشیردهی؟

۲ پاسخ

ضرر داره تو شیردهی

نباید مصرف کنی یا با پزشکت مشورت کن اگ خیلی لازمته

سوال های مرتبط

مامان آواو بادمجون😍 مامان آواو بادمجون😍 ۳ ماهگی
مامان زهراکوچولو مامان زهراکوچولو ۱۰ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۸ ماهگی
مامان نیلماه وآیماه🌛 مامان نیلماه وآیماه🌛 ۷ ماهگی