سلام بنظرتون تستم مثبت یا منفی؟؟

تصویر
۱۰ پاسخ

منفی خط دوم پررنگ

چیشد باردار بودی اخرش

چیشد تست زدی دیگه

از دور تر بگیر مشخص بشه بالا پایین کیت تا بهت بگم

قربونت گلم خدادلتو شادکنه
برایدمنم خیلی دعا کن2هفته دیکه باید برم سونو ببینم قلب تشکیل شده هوماتومم برطرف شده یان

فک کنم مثبته

مثبتع که🥹😍
انشالله

نمیدونم چرا و چجوری بعضیاتون دل و روده بی بی چکو در میارین😂😂
مثبته انگار😍

۴ روز تاخیرم

بنظر من مثبت

سوال های مرتبط

فاطمه فاطمه قصد بارداری
♥+💙=🐥 ♥+💙=🐥 قصد بارداری
مامان مهلا وتودلی🩷💙 مامان مهلا وتودلی🩷💙 هفته نوزدهم بارداری
مامان تودلیم💫🌱 مامان تودلیم💫🌱 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مهیار مامان مهیار هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نیلماه مامان نیلماه هفته پنجم بارداری
مامان ❤️❤️❤️ مامان ❤️❤️❤️ هفته دوازدهم بارداری
مامان مهربون مامان مهربون قصد بارداری