خانوما واکسن یه سالکی استامینوفن نمیخواد؟؟

۲ پاسخ

نه نمیخاد
ولی اگ واکسنش دوتاس میخاد چون دومی تب میکنه

نه نمیخاد چون اصلا تب نمیکنن

سوال های مرتبط

مامان طاها مامان طاها ۲ سالگی
مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری