۴ پاسخ

انشالله که سبکه
بیا بگو چطور شد

۶ماهگی بی نهایت سبکه

۶ماهگی خیلی سبکه اصلا اذیت نمیشه

دختر منم امروز واکسن چهارماهگی زد،امیدوارم جفتشون اذیت نشن گناه دارن😢

سوال های مرتبط

مامان دنیز🤱🏼🩵 مامان دنیز🤱🏼🩵 ۱۰ ماهگی
مامان جانا🧡 مامان جانا🧡 ۸ ماهگی
مامان محمد کیان👶 مامان محمد کیان👶 ۱۷ ماهگی
مامان ناروین کوچولو🍼 مامان ناروین کوچولو🍼 ۱۶ ماهگی