به وقت واکسن ۶ماهگی☹😕

تصویر
۷ پاسخ

بنظر من واکسن ۶ماهگی سبک تر از ۴ ماهگی بود

الهی🫠 ولی خب میگن راحت تر از بقیه واکسناست

عزیزم 😢 😢 ❤️ دختر منم هفته ی پیش زد خیلی سبک تر از چهار ماهگی بود خداروشکر

پاراکد باید هم وزن بدیم درسته؟

منم امروز زدمش

نگران نباش خیلی راحت‌تر از قبلیا میگذره

من دو روز پیش زدن واسه پسرم واقعا سبک بود خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان محمد کیان👶 مامان محمد کیان👶 ۱۷ ماهگی
مامان ناروین کوچولو🍼 مامان ناروین کوچولو🍼 ۱۶ ماهگی
مامان دنیز🤱🏼🩵 مامان دنیز🤱🏼🩵 ۹ ماهگی
مامان avinam💟 مامان avinam💟 ۱ سالگی
مامان سلین مامان سلین ۱۳ ماهگی