بچه ها برا اگزماي بچه ها چه خوبه؟

۲ پاسخ

من واسه نوزادم دکتر استریل چشمی یک درصد نوشت

من یه کرم ساختنی دکتر داد که توش بتامتازون داره،بعد که اگزما بهتر شد روزی چهارپنج بار کرم آتوپیکس ایروکس.خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان ارشیا. ارشام مامان ارشیا. ارشام ۱۱ ماهگی
مامان ماهد مامان ماهد ۱۴ ماهگی
مامان 🫀دِلــــماه🫀 مامان 🫀دِلــــماه🫀 ۱۵ ماهگی
مامان نفسای من ❤️❤️ مامان نفسای من ❤️❤️ ۱۷ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۷ ماهگی
مامان دوقلو ها💙🥰. مامان دوقلو ها💙🥰. ۴ ماهگی