۴ پاسخ

من پماد ایروکس گرفتم عااااالی بود

دوماهگی پسر من گونه هاش و پیشانی شدید خشکی زد
دکتر مگاکورت تجویز کرد گفت هر شب چرب کن
سر سه روز خوب شد خداروشکر

اره فتوکید میگن از اتوپیکس ایروکس بهتره

کرم اتوپیا آردن

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی💙 مامان امیرعلی💙 ۹ ماهگی
مامان فراز مامان فراز ۱۴ ماهگی
مامان ارشیا. ارشام مامان ارشیا. ارشام ۱۱ ماهگی