از دیشب سردرد و سگیجه خفیف دارم نمیدونم چرا؟

۱ پاسخ

منم بعد زایمان سرگیجه خفیف داشتم بعدش بیشتر داشت میشد
دکتر گف غذاهاتو خوب بخور ۳ وعده کامل قرص آهن هم هر شب میخورم
حالا اگ اهمیت ندم باز سرگیجه میگیرم
زایمانم طبیعی بود

سوال های مرتبط

مامان ایمان👶🏻لاوین مامان ایمان👶🏻لاوین روزهای ابتدایی تولد