دخترا شمام سردرد خفیف . سر گیجه خفیف دارین

۱ پاسخ

اگه سزارین بودی آره ده روز نسکافه بخور تا اون بیحسی از بدنت خارج بشه بهتر میشی

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🩷 مامان توت فرنگی 🩷 ۱ ماهگی