دخترا شمام بعد سزارین سردرد گرفتین

۵ پاسخ

آره سردردی که نمیتونستم سرم از رو زمین بلند کنم . تازه بعد عمل هم سرم اصلا تکون ندادم که سردرد نشم

میگن نباید سرتو گردنتو تکون بدی من یادم نمیاد تکون دادم یا نه ولی زد ب سرم بعضیا میزنه به کمرشون یا پاهاشون ..

من همون لحظه ک تو اتاق عمل بچه ب دنیا اومد ی سردرد وحشتناکی زد به سرم ک تو کل عمرم اونطور وحشتناک سردرد نشده بودم حالا هم هر از گاهی سردرد میشم

سر زایمان سرتون تکون دادین حتما ک اینجوری شدین.‌.میگن وقتی بی حسی یا بیهوشی میزنن نباید سر تکون بدی..چون سردرد میاره...

نسکافه زیاد بخور

سوال های مرتبط

مامان ایمان👶🏻لاوین مامان ایمان👶🏻لاوین روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلهان👼🏻 مامان ایلهان👼🏻 ۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 ۱ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا ۱۲ ماهگی