برای سردرد بعد سزارین چی خوبه؟

۷ پاسخ

نسکافه یا کاپوچینو اینا بخور البته سمت صبح بخورین ک شیر رو خواب شب بچه تأثیر نذاره و بی خواب نشه،
من خودم دوتا کاپوچینو طی یکساعت روز اول خوردم خیلی خوب بود اصلا سردرد نشدم

نسکافه زیاد

نسکافه زیاد بخور

میگن نسکافه باید بخوری

من ک تا یه هفته هرشب زیرسرم بودم

نوشیدنی کافئین دار بخور

نسکافه بخور عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد و فاطمه مامان محمد و فاطمه ۱۴ ماهگی
مامان ماهورمهیار🩷🩵 مامان ماهورمهیار🩷🩵 روزهای ابتدایی تولد