۸ پاسخ

کافین زیاد مصرف کن

من دقیقا بعد عمل اولین چیزی که خوروم نسکافه بود خداروشکر سردرد هم نگرفتم تا میتوتی چایی و نسکافه و کاپوچینو بخور قهوه رو میگن سنگینه نخور
مسکن های دکتر و شیاف هم بزار

شیاف بذار

تا میتونی چایی و نسکافه بخور
شیاف بذار
اگه بهتر نشدی و خیلی زیاد بود مث من برا کشیدن بخیه هام که رفته بودم به دکترمردی گفتم برام سرم و امپول نوشت اونارو زدم بعدش کمتر شد سردردام

قهوه و چیزای کافئین دار عالین
دراز کش باش تا حد امکان بلند نشو
استامینوفن ۵۰۰ ام هیچ خطری نداره بخور

من بعد اتاق عمل چند دفعه نسکافه خوردم با اسپریو.. مایعاتم زیاد خوردم خداروشکر سردرد نشدم..

نسکافه بخور
مایعات فراوون

وای من از دردش دارم میمیرم

سوال های مرتبط

مامان 🐣janan👩‍❤️‍👨 مامان 🐣janan👩‍❤️‍👨 روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلهان👼🏻 مامان ایلهان👼🏻 ۳ ماهگی