فقط باید قهوه و نسکااافه خییییلی زیاد بخوری
طبیعی بنظرم کافین بخور
نسکافه و وای کمرنگ زیاد بخور
بعدش نباید سرتو تکون میدادی و تامیتونستی کافئین مصرف میکردی من با وجود سر دردای میگرنی بعدزایمان سردرد نشدم خداروشکر
مسکن فقط
وای نگو🥲منو بیچاره کرد سردرد کوفتی برا زایمان اولم میگن همون موقع بعداز عمل باید یه قهوه تلخ بخوری زیاد سرتو تکون نده
نسکافه و آب زیاد بخور
علتش مواد بی حسی هستش . تنها راه حلش تکون ندادن سر،باید رعایت کنی وگرنه واسه همیشه سر درد باهات میمونه
نسکافه و چایی زیاد بخورید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.