علت سردرد بعد سزارین چیه؟؟چیکار کنم بهتر شم

۹ پاسخ

فقط باید قهوه و نسکااافه خییییلی زیاد بخوری

طبیعی بنظرم کافین بخور

نسکافه و وای کمرنگ زیاد بخور

بعدش نباید سرتو تکون میدادی و تامیتونستی کافئین مصرف میکردی من با وجود سر دردای میگرنی بعدزایمان سردرد نشدم خداروشکر

مسکن فقط

وای نگو🥲منو بیچاره کرد سردرد کوفتی برا زایمان اولم میگن همون موقع بعداز عمل باید یه قهوه تلخ بخوری زیاد سرتو تکون نده

نسکافه و آب زیاد بخور

علتش مواد بی حسی هستش . تنها راه حلش تکون ندادن سر،باید رعایت کنی وگرنه واسه همیشه سر درد باهات میمونه

نسکافه و چایی زیاد بخورید

سوال های مرتبط