واسه سردرد بعد سزارین چی خوبه؟

۷ پاسخ

اخ اخ تا میتونی اب بخورر تا میتونی،نیکافه وچایی بخور وگرنه بدتر میشی انقدر مایعات بخور رنگ ادرارت سفید بشه نتونی وایستی از ادرار زیاد داشتن،چون خودم بیمارستان رفتم از سردرد میگم بهت خیلییی مواظب باش

دوغ با ماست غلیظ بخور

نسکافهههه

کاپوچینو و اب زیاد و مسکن

دوتا رو با یه آبجوش حل کن بخور
سه بار اینکارو پشت سر هم انجام بده
من امتحان کردم خوب بود

نسکافه

دکتر بهت شیاف نداده ،؟من یا بار سردرد داشتم دوتا شیاف گذاشتم خوب شدم سریع

سوال های مرتبط

مامان ایلهان👼🏻 مامان ایلهان👼🏻 ۳ ماهگی
مامان ماهورمهیار🩷🩵 مامان ماهورمهیار🩷🩵 روزهای ابتدایی تولد