خانما این شیاف واسه بعد سزارین خوبه ؟؟

تصویر
۵ پاسخ

اره همینه
منم استفاده کردم تا موقعی که سوزش اذیتم میکرد

عالیی

من بیمارستان بودم خودشون همین شیاف رو واسم دادن ولی فقط تا روز دوم بعدش مسکن خوردم و آروم بودم

دکتر برامنم همین نوشته فقط کارتونش فرق داره بهش نشون بده

مگه دکتر ننوشته واست؟

سوال های مرتبط

مامان نویان🥺🐣 مامان نویان🥺🐣 ۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱ ماهگی