برای استفراغ بعد سزارین چی خوبه

۱ پاسخ

من ک بعد سزارین حالت تهوع نداشتم

سوال های مرتبط

مامان ایلهان👼🏻 مامان ایلهان👼🏻 ۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان گیتی و میکائیل مامان گیتی و میکائیل ۴ ماهگی
مامان 🩵عشقای من 🩷 مامان 🩵عشقای من 🩷 ۱۱ ماهگی