سلام مامانا من ازدیروز زیرشکمم خیلی دردمیکنه طبیعیه؟

۵ پاسخ

منم ریز شکمم انگتر سنگینه. شکمم رو ب پایین نیس اما جای مثانه اینا سنگینه

منم زیر شکمم ی ذره درده

والامنم زیرشکمم مخصوصا واژنم یهوتیرمیکشه خدایاهرروزیه دردجدید

من زیر شکمم خیلی درد میکن امروز هم یبوست گرفتم یه ذره زور زدم حس کردم شدیدا به رحمم داره فشار میاد

مثل من هم لگن هم درد می‌کنه هم زیر دلم

سوال های مرتبط

مامان مهسا مامان مهسا روزهای ابتدایی تولد
مامان توکل برخدا مامان توکل برخدا ۱ ماهگی