۸ پاسخ

جنسیت بچه هاتون چی بود

من تا پنج ماهگی فقط وزن کم کردم بعدش یهو زیاد شدم طبیعیه

آره من از 6 ماهگی تازه اضافه وزنم شروع شد

ممنون از راهنمایی هاتون

نگران نباش من از دکترم پرسیدم گف خیلیم خوبه جنین رشد خودشو میکنه

بنظرتون به جنسیت ربطی داره

من تا ۲۵هفته هشت کیلوام کم کرده بودم ولی وزن بچه خوب بود

بهتر
بعدش ممکنه لاغر نشی
چون خیلیا هستن لاغر نشدن
خیلیا هم هستن لاغر شدن
ب ژن هم نیس

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو🩷 مامان فرشته کوچولو🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سنجد، ivf مامان سنجد، ivf هفته سی‌ودوم بارداری