۱۰ پاسخ

عزیزم بده چت جی بی تی یا دیپ سیک راحت بهت میگه

عزیزم از روی این که نمیشه جواب رو بگیم
باید کاملش رو بزاری .
اما خدت داخل برگه نگاه کن . اگه همه ریسک ها رو زده low risk و دایره کنارشون سبزه یعنی که نرماله
اون جنسیت هم که دوستان میگن فک کنم جنسیت خدتون باشه نه نی نی🤔

پس صحفه هایی ک ریسک سندرما رو زده نفرستادی ببینیم

از کجا فهمیدید دختره کدوم اطلاعات جنسیت را نشون میده

صفحه های اصلی رو نفرستادی

هزینش چقدر شد. انومالی سنو کی رفتی چند هفته

جنسیت رو فهمیدم بقیش رو🤣 یه تپش قبی دارم

دختره عزیزم

فقط میدونم جنسیت دختره😂

جنسیت دختر

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آیسان❤️ مامان آیسان❤️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تو دلی🌹🥺 مامان تو دلی🌹🥺 هفته بیست‌وپنجم بارداری