تجربه زايمان طبيعي براتون بزارم؟

۵ پاسخ

اگه ترسناک نیست بذار🤣

اره گلم بگو کدوم بیمارستان زاییدی

اره عزيزم ممنون ميشم از تجربه ات بگي
پيش كدوم ماما زايمان كردي راضي بودي؟

بلی

بزار

سوال های مرتبط

مامان عایشه گل♥ مامان عایشه گل♥ ۲ ماهگی
مامان آرسام🩵وآیلین💜 مامان آرسام🩵وآیلین💜 ۱۵ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان آیلین و آروین💙 مامان آیلین و آروین💙 ۱۴ ماهگی