۷ پاسخ

والا واسه هیچکدوم واژینال نبود همش شکمی بود یه تیتاپ و آب انبه بخور حسابی شیطون بلا تکون میخوره

نوشابه مشکی بخور من اولش مقاومت کردم به خاطر قند نوشابه نخوردم آخر نوشابه که خوردم جواب داد

به من گفت چیز شیرین همرات باشه آب میوه خوردم قشنگ تکون میخورد فسقلی😍🥰

نه شکمی
رانی بخور بستنی بخور
البته انتی نیاز نیس تکون بخور

نه شکمیه. مثانت نیمه پر باشه یه چیز شیرینم بخور

نه داخلی نیست شکمیه

هرچی دوست داری بخور ولی یه چیز شیرینم بخورنینیت تکون بخوره

فقط سونو هفته هایه پایین واژینال هست بقیش شکمی

سوال های مرتبط

مامان ماه مامان ماه ۴ ماهگی
مامان فندق کوچولو🌰🍼 مامان فندق کوچولو🌰🍼 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته شانزدهم بارداری
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته هفدهم بارداری