مامانا عکس سونومو میزارم ببینین همه چی خوبه؟

تصویر
۵ پاسخ

بله همه چیزت خوبه فقط خودت دو تا میوم خیلی کوچیک در حد یک سانت و ۱/۵ سانت داری هر دو سه سال یه باری سونو رحم انجام بده اگه خدایی ناکردهبزرگ شد متوجه شی
نی نیت همه چیش خوبه خدارو شکر

به به مبارکه پسر هم هست 😍😍😍😍

الهی شکر جوابش خوبه مبارکه عزیزم

همه چی نرمال بنظرم بازم حتما ببر دکتر عزیزم

مبارکت باشه عزیزم. خوبه خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان نورا،پناه،نویان مامان نورا،پناه،نویان ۵ ماهگی
مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان معجزه🩷 مامان معجزه🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ام بارداری