۷ پاسخ

پ عزیزم من ۳۲ هفته و ۵ روز ۱۵۰۰ 🥲

طبیعیه ک

نه. اتفاقا خوبه. اگه طبیعی هستی کم باشه بهتره. زودتر دنیا میاد

ی کم کمه منم بچه م یک هفته عقبه صدک 25تا 50زده واسش ولی خب ب جسه و خودمون هم ربط داره مثلا من 2600بودم بدنیا اومدم بچه م ب خودم بره درشت نمیشه که

۱ونیم باید باشه.خیلی هم کم نیست

باید با دکترت صحبت کنی سرخود چیزی نخور

ی کوچولو آره فک کنم لیدی میل بخور

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی روزهای ابتدایی تولد
مامان سامیار👧🏻سلین مامان سامیار👧🏻سلین ۱۳ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۰ ماهگی
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد