۱ پاسخ

قبلا که دکترش مدرسی بود عالی بود چون رفتن خارج منم مجبور شدم همه رو امتحان کنم که
دکتر فردوسیان و افلاطونیان و میراب رو بهتر از مابقی میدونم
و گلشن رو از همه بدتر
چون وجدان نداره و یک مشت داروهای خواب آور و عوارض بالا میده به بچه معصوم

سوال های مرتبط

مامان 𝐌𝐀𝐇𝐃𝐘𝐀𝐑 مامان 𝐌𝐀𝐇𝐃𝐘𝐀𝐑 ۱۳ ماهگی
مامان طوفان و ارشیا مامان طوفان و ارشیا ۱ سالگی
مامان وانیا💖 مامان وانیا💖 ۱ سالگی
مامان عسلچه🩷تودلیم💙 مامان عسلچه🩷تودلیم💙 هفته دوازدهم بارداری