۶ پاسخ

خوبه عزیزم

با تحقیقی از اینترنت کردم خوبه عزیزم

فک کنم قند دو ساعته ت بالاس، نرمالش ۶۰ تا ۱۰۰ هست واسه تو ۹۸

هردو خوبه عزیز

خوبه عزیزم بالا نیس

فک کنم ناشتا 77بودع
بعد شربت شده 98

سوال های مرتبط

مامان پناه 🥺 مامان پناه 🥺 ۸ ماهگی