سلام خانوما کسی بلده بگه من قند دارم یا ن قندم چجوریه

تصویر
۷ پاسخ

نه شما نداری قند

نرماله گلم
مرز منم که ۹۶بودم

همچیش عالیع

همچی خوبه

نرماله عزیزم
قند ناشتا تو بارداری بایدزیر۹۲باشه ک برای شما ۸۸و خوبه خیالت راحت

نرماله

سلام قند ناشتا لب مرزه بایدرعاایت کنی یه ساعت دوساعتت خوبه

سوال های مرتبط

مامان 🐣janan👩‍❤️‍👨 مامان 🐣janan👩‍❤️‍👨 روزهای ابتدایی تولد
مامان نمی دونم مامان نمی دونم هفته سی‌وهفتم بارداری