خانما میشه کسی که بلده بگه قند من چطوره؟؟؟

تصویر
۸ پاسخ

قند خون شما ناشتا 74
عالیه

آره خیلی خوبه

عالیه

ببین بلدی نمیخواد، اون آخرش روبروشون برای همش خودش زده مثلا چقدر باشه کمه، چقدر باشه نرماله و چقدر باشه زیاده ، بزن تو اینترنت ک هر کدوم از اون اصطلاحا چین، اونجا ک زده ریزالت اون نتیجه ازمایش توعه، اونو با اون اخری مقایسه کن خودت میفهمی

خوبه👏🏻

انسولین میزنی یا پرهیز غذایی داری

چکار کردی انقدر نزولی قندت اومده پایین خیلی خوبه؟

نرماله قند نداری

سوال های مرتبط

مامان 🐣janan👩‍❤️‍👨 مامان 🐣janan👩‍❤️‍👨 روزهای ابتدایی تولد
مامان مو طلایی مامان مو طلایی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مهراد مامان مهراد هفته سی‌وهفتم بارداری