۳ پاسخ

قند سه ساعته ی شما یکم پایینه که فکر کنم بخاطر گشنگی بوده

قندتون خوبه نگران نباشید...آخرین گزینه ذخیره آهنی شماست که یخورده پایین البته نظر آخر و دکتر میگه

همه چی خوبه خدا روشکر

سوال های مرتبط

مامان فسقلیم🎀 مامان فسقلیم🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان دوتا فسقل مامان دوتا فسقل ۴ سالگی
مامان اراد مامان اراد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هامین🤰🏻🩵 مامان هامین🤰🏻🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان اسما مامان اسما هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه رضا مامان جوجه رضا روزهای ابتدایی تولد