خانوما کسی بلده؟؟؟
#ازمایش قند

تصویر
۵ پاسخ

قندت خوبه . کم خونی داری ک اهن بخوری خوب میشی

قندت خوبه عزیزم

کم خونی داری عزیزم قرص اهن نمیخوری

قندت خوبه گلم

کم خونی زیاد داری

سوال های مرتبط

مامان ریحانه مامان ریحانه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دوتا فسقل مامان دوتا فسقل ۴ سالگی
مامان اسما مامان اسما هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه رضا مامان جوجه رضا روزهای ابتدایی تولد
مامان مهراد مامان مهراد هفته سی‌وهفتم بارداری