چرا عکس نی نیم زیاد واضح نیست🥺🥺💕

تصویر
۱۱ پاسخ

منم یه جا رفتم اصلا خوب نبود یه جا دیگه رفتم اینقد واضح بود

دستگاهشون خوب نبوده عزیزم

شاید برا اینه که استرسی شدییی زیاد واضح نیفتاده
ماشاالله چقدر عزیزه😍🧿

چون یطرفه خابیده

بدگرفته عکسو

اره از من نگاه تو تاپیک هام چ ناز داده بهم عکی

استرس داشتی موقع سونو؟ انگار شکمت جمع کردی

سمت کله ش تاریک‌افتاده وگرنه خوبه چقدم فسقلیه 🥰

واضح نیست هیچی ی خورده ترسناکم هست😅😂
دیگه اونجا نرو واسه سونو

سونوگرافی خوبی بود؟

برای سونوگرافی انومالی

سوال های مرتبط

مامان یاشار 🧸دُرسا🩷 مامان یاشار 🧸دُرسا🩷 ۲ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۴ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۵ ماهگی