روش تدریجی از شیر گرفتن بهتره یا فشرده؟

۲ پاسخ

میگن تدریجی بهتره
من ک نزدیک 1ماهه دارم تلاش میکنم و هنوزم نتونستم از شیر بگیرمش
بنظرم فشرده بهتره

مگه الان میخوای از شیر بگیری

سوال های مرتبط

مامان پرنساو فندق مامان پرنساو فندق ۱ سالگی
مامان آوين و جوجو مامان آوين و جوجو ۱۶ ماهگی