مامانا عناب بد نیست تو ماه هشتم بخوریم؟

۳ پاسخ

عناب خاصیت انتی اکسیدانی داره خیلی عالیه

نه اتفاقا ماه هشتم باید عناب بخوری منم تازشو خریدم

سوال منم هست.

سوال های مرتبط

مامان 💖دلسا💖 مامان 💖دلسا💖 ۱۰ ماهگی
مامان نیلا 🎀 مامان نیلا 🎀 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۰ ماهگی