۳ پاسخ

اره عزیزم من هنوزم دارم

ورم شکم هم از نفخه... اگه شکمت جلو اومد و درد حس نمیکنی از اون ناحیه نفخ هست

همش عادیه منم بودم

سوال های مرتبط

مامان ایلدا🎀 مامان ایلدا🎀 هفته بیست‌وهفتم بارداری