۲ پاسخ

من این ماه اوزیل شروع کردم ولی ۸ روز تاخیر دارم با اینکه مرتب بود همیشه
البته فک نکنم بخاطر این قرصه باشه

سلام عزیزم بله من خوردم منظم شد پریودم.البته من اینوفولیک میخوردم

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق👶 مامان مامان فندوق👶 هفته سی‌ونهم بارداری