۱۰ پاسخ

من ۲۷ ۱۱۱۰ بود

خیلی خوبه

۵ روز موند بود که برم تو ۹ ماه برم البته تدا نبخشه اون مامایزکه بهم گفت از ۸ ماهگی قرص شیاف گل مغربی استفاده کن برای دهانه رحمت منم هرشب استفاده میکردم تا این بلا به سرم امد

من دیروز که سونو دادم وزنش ۹۵۰ بود که برام پودر تجویز کرد

برای من روز اول ۲۷هفته ۹۹۰بود دکتر گفت تازه یه هفته جلوعه وزنش بنظرم خوبه وزنش

برا من هفته ۲۶گفتن ۹۶۰گرم

از الان بیشتر به تغذیه برس پروتوئین بیشتر بخور من خودم لیدی میل و شیر ماجان از داروخانه گرفتم استفاده کردم به نظرم خوب بود

برا من 28هفته 1200بود

خیلیم عالیه وزنش خوبه

تو گهواره چند زده

سوال های مرتبط

مامان آریا🫀 مامان آریا🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان عسل 👱‍♀️🩷 مامان عسل 👱‍♀️🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی
مامان رادمهر و رُهام مامان رادمهر و رُهام هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه هفته سی‌وهشتم بارداری