پماد آ.د کجای بچه میزنن و کی ها میزنن ؟

۲ پاسخ

اگه صورت و دست شون جوش بزنه یا حالت خشکی پیدا کنه ،از آد استفاده میشه

پماد اد براچی میخوایی بزنی

سوال های مرتبط

مامان داداشیا 👬💙 مامان داداشیا 👬💙 ۱۴ ماهگی