برای پسرم جاش نیست ،مهم نیست جاش باشه که
همون روز ک بدنیا میاد توبیمارستان میزنن
برا پسر من از همون اول جاش معلوم بود
بدو تولد میزنن جاش هم تا دوسالگی چقت داره در بیاداگه اولش نیس به مرور در میاد هر بچه یه جوریه پسرم دوماهگی جاش در اومد
واسه پسر منم جاش نیست
خیلی ها جاشون نمیمونه
بدو تولد توی بیمارستان
داخل بیمارستان وقتی به دنیا میان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.