۱۲ پاسخ

اره بالاست برو درمونگاه بهت دارو بدن فشارت بیاد پایین

اره دختر بالاعه
بنظرم برو دکتر

اره خیلی
حتما برو دکتری جایی چک بشی

یک دونه سیر خام رو ۴ تیکه کن مثل قرص بخور

برو درمانگاه تا قرص زیر زبونی بهت بده بیاد پایین

لطفا همین الان خودتو برسون دکتر

بله بالا هست.حتما برید دکتر

عزیزم برو بیمارستان بله خیلی بالاس

بله بالاس،سابقه فشارداری؟

چون نی نی داری حتما برو دکتر،والا که یه آبغوره میخوردی رفع میشد

حتما برو دکتر خدایی نکرده مسمومیت بارداری نگیری

اره خطرداره باید تحت نظر شی حالا اگه دارو اینا نگرفتی فعلا هندونه و ماست و دوغ واینابخور فشارتوپایین بیاره نمک هم کم کن

سوال های مرتبط

مامان پسری مامان پسری هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ایلیا و ایمان مامان ایلیا و ایمان ۳ ماهگی
مامان سلین 🍒💖 مامان سلین 🍒💖 ۱ ماهگی
مامان ماهور و ماهان مامان ماهور و ماهان ۹ ماهگی
مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وسوم بارداری