این برگه همراه ازمایش انتی بود چیه هست

تصویر
۴ پاسخ

فری بتا نوشته توی ۱۱ هفته باید ۴۴ تا ۳۹ باشه واسه شما ۱۴ ست باید آسپرین بخوری ولی در کل مشکلی نداره بچه آسپرین بخوری خونرسانی هم اوکی میشه

بببین من زدم هوش مصنوعی گفت که هورمون مهم خون مادر بررسی شده

فک کنم خوبه ازمایشت

آسپرین نمیخوری؟

سوال های مرتبط

مامان آرزوی مامان مامان آرزوی مامان هفته بیست‌ویکم بارداری