تپش قلب تو هفته من ب چ دلیل میتونه باشه

۵ پاسخ

منم یهو تپش قلب میگیرم
فک کنم طبیعیه نگران نباش

طبیعیه قلب شما داره برای دو نفر کار میکنه پس تند تر میکوبه

به خاطر بارداری هسته قلبت بیشتر از قبل کار می‌کنه

عادیه من وقتی فشارم میفته اینحالت میشم

پروژسترون استفاده میکنی؟

سوال های مرتبط

مامان 🩵گل پسر🩵 مامان 🩵گل پسر🩵 هفته بیستم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان رویین🤰🩵 مامان رویین🤰🩵 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نِلین مامان نِلین هفته بیست‌وششم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🩵👼🏻🩵 مامان 🩵👼🏻🩵 ۴ ماهگی
مامان ایلدا🎀 مامان ایلدا🎀 هفته بیست‌وهفتم بارداری