خریزه خوردن تو ۳۶ هفتگی

۷ پاسخ

اتفاقا خاصیت داره

منم دوس دارم زیاد میخورم

مگه اشکال داره ؟
من میخورم

خریزه مشکلش چیه عزیزم

من میخوردم انقباض میگرفتم دکترم گفت نخور

میگن باعث زردی میشه منم خیلی خربزه دوست دارم یعنی عاشقشم 😍😍😍

اگه مشکل دیابت نداری بخور میگن بچه روخوشکل میکنه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۴ ماهگی
مامان سادات کوچولو مامان سادات کوچولو ۱۴ ماهگی
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان کمند مامان کمند روزهای ابتدایی تولد
مامان ماندانا 💟 مامان ماندانا 💟 روزهای ابتدایی تولد
مامان آوا مامان آوا ۱ ماهگی
مامان امیر علی 💙🧿 مامان امیر علی 💙🧿 ۱۲ ماهگی
مامان حامی مامان حامی روزهای ابتدایی تولد