خانوما کسی اینجا تو ۳۶ هفتگی زایمان کرده ؟

۵ پاسخ

اره من بچه اولم ۳۶ به دنیا اومد

من ۳۶بود بچه اولم دستگاه هم‌نرف

من ۳۶ قراره زایمان کنم

اره بوده من بچه اولمو تو سی پنج هفته سز شدم زود رس بود

ن چرا

سوال های مرتبط

مامان نیهاد مامان نیهاد ۷ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان آوا مامان آوا ۱ ماهگی
مامان مُهَنّا مامان مُهَنّا ۶ ماهگی