دوستان کسی تو هفته ۳۶ زایمان کرده آیا مشکلی داشته

۲ پاسخ

دختر عموم بچش دستگاه هم نرفت

معمولا نباید باشه بستگی به وزن نی نی داره هرچی بیشتر بهتر

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان نیهاد مامان نیهاد ۷ ماهگی