۴ پاسخ

نه ندارع ما فقط نخود لوبیا و گندم میریزیم

الان قراره چند روز دیگه بپزیم واسه دخملی

ما سیرابی می‌پزیم میشه اش دندونی

نه نداره.. حبوبات رو خیس کن .. بپز از قبل.. گندم رو تفت بده با پیاز زیاد، بعد باقی حبوبات رو بریز و بزار خوب جا بیفته

سوال های مرتبط

مامان گوگوجی 👶🏻🫀 مامان گوگوجی 👶🏻🫀 ۱۲ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۸ ماهگی
مامان اِلیار مامان اِلیار ۷ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱۰ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱ سالگی
مامان آریانا🧸 مامان آریانا🧸 ۱ سالگی
مامان رها.هلما مامان رها.هلما ۱ سالگی
مامان یاسین مامان یاسین ۱ سالگی