خانما دستور پخت اش دندونی رو بگید لطفا

۲ پاسخ

نخود
لوبیا
عدس
گندم
برنج
پیاز داغ
زردچوبه
نمک و فلفل
آب قلم یا گوشت با استخوان
حبوبات رو خیس کن نخود و لوبیا رو بپز جدا بعدش عدس و برنج و گندم پوست کنده رو بریز با آب قلم یا گوشت پخته رو هم اضافه کن همه با هم بپزع تا جا بیفته

هرچی حبوبات داری خیس کن درست کن مااینجوری درست میکنیم بعضیا گوشتم‌میزنن ما نه با اب قلم درست میکنیم

سوال های مرتبط

مامان آریانا🧸 مامان آریانا🧸 ۱ سالگی
مامان رها.هلما مامان رها.هلما ۱ سالگی
مامان اِلیار مامان اِلیار ۷ ماهگی