کیا هم هفته ان با من و هنوز حرکتی حس نکردن🥲

۴ پاسخ

منم حس میکنم

من هنوز هیچی حس نکردم. البته جفتم هم قدامیه، مامان اولی هم هستم میگن به این خاطره

من خیلی وقته حس میکنم البته بچه دومه

من ۱۸ هفته ام هنوز حس نکردم جفت خلفی

سوال های مرتبط

مامان دریا خانم 💫 مامان دریا خانم 💫 هفته سی‌ام بارداری
مامان 💝دونه برف💝 مامان 💝دونه برف💝 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🌬✨️ مامان 🌬✨️ هفته بیست‌ونهم بارداری